May Britts fotoblogg

fredag 26. februar 2010

Pass opp på E(lg)18! Bomtur

Fra Tønsbergs Blad, tidl. denne uke. http://tb.no/nyheter/pass-opp-pa-e-lg-18-1.4134402 --------------------------------------------------------------------------------------------------------- Jeg hadde rådført meg litt med fetter Kai før jeg bega meg ut på jakt. Så jeg tok plassering der jeg hadde blitt tipset, men nei, bare en drøss med bilær dukket opp. Jeg forlot stedet og tenkte jeg kunne kjøre meg en tur å titte litt. Jeg kom til Råstad og kunne med glede tenke, oj et tog, bra for NSB. Kjørte videre og kunne se på vakker skog med snøkledde trær.. Etter noen km til med kjøring, fant jeg disse: Og på trappa til fetter Kai, satt pus. Gjør et nytt forsøk ved en senere anledning :)

1 kommentar:

  1. Kjedelig det ikke dukket opp noen elg da, men synes du fant gode alternativer. Hestene var jo bare flotte!

    SvarSlett