May Britts fotoblogg

lørdag 15. mai 2010

NAMESISTERS :))


I dag har det vært en "anneledes" dag:)

På nyttårsaften lå det en melding til meg på Facebook, fra May Britt Sørensen, min første tanke var at jeg hadde klart å få gjordt noe "mystefistiskt". Men etter litt nærmere undersøkelse var det ikke det, vips så var vi to: Samme navn, samme stavemåte og ikke nok med det: Vi er begge fra Drammen (ikke for å skryte, altså).
Vi har holdt kontakten, daglig tror jeg, på FB. Vi har ønsket å treffe hverandre, lenge, men samtidig vært "redde" for at kjemien i virkeligheten ikke skulle stemme. Men vi fant ut at det var bare en måte å gjøre det på:  Treffes:)
Ok, jeg kjørte innover til Drammen i dag og var egentlig ganske rolig, fant fram med hjelp av GPS og May Britts beskrivelse på SMS. Jeg fant ei dørklokke med mitt eget navn på... rart..

Møtet var totalt uproblematiskt.... Vi har vært på Drammen torv og tatt bilder,. Vært på Konnerud og i Kobbervikdalen, sånn at vi egentlig vet hvor vi hører hjemme....
 
 
 
 


Så nå har jeg fått en storesøster, hyggelig:) Takk for en fin dag, May Britt:)

1 kommentar:

  1. Så flott at dere fikk til et møte. Med felles interesser og felles utgangspunkt regner jeg med at dere hadde masse å prate om. Jeg hadde ikke noe problem å bli kjent med deg i alle fall. Han en fortsatt fin helg med ny "storesøster".

    SvarSlett