May Britts fotoblogg

fredag 7. januar 2011

På nyåret

Godt nyttår!!

Da er det nye året er 1 uke gammel og ting går sin vante gang. Vi har fått en del mer snø, det er i dag meldt blå himmel og jeg fyser på en skitur etter jobb......









1. nyttårsdag reiste jeg til Oslo for å fotografere julegatene. Det var så fint, klart vær og ca. minus 5, herlig.....



















Stoppet i Drammen på tur hjem.....




Og Holmestrand ;)




Så kom snøen!!
Da jeg kom på kjøkkenet i går til morgen, klarte jeg ikke å se ut av kjøkkenvinduet.. Det hadde vært mildt rundt midnatt og vinduet fult av regndråper, så kom det en voldsom snøføyke og det ble kuldegrader..... Litt kult...

Og da jeg kom ut, så det sånn ut.......

Startet ikke på jobb før 10.00 i dag og da var det en liten tur med bilen først og fikk med meg soloppgangen ;)











Så kom en etterlengtet skitur i knallvær..... Ikke så lange turen, men det ble da noen bilder......









Super start på nytt år ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar