May Britts fotoblogg

lørdag 23. april 2011

MØLEN

 Påskeaften; Strålende sol, ca 18 varme grader og mindre vind enn i går.

I dag tok jeg med meg Solveig på tur igjen og vi vendte på nytt nesa mot syd og endte på Mølen. Masse biler og mange folk hadde trukket ut i det fine været...... Jeg har fått sett både Sandlo, Tjeld, Toppender eller Laksender eller........, Stålorm og Huggorm i dag......Reisefølget mitt er et "leksikon" på fulger...og jeg prøver å lære litt ;) Gøy!!
Huggormen og jeg skvatt like mye, så dessverre kan jeg ikke dokumentere det... Men stålormen var veldig fotogen......

Rettelse, det jeg trodde var stålorm var en Coronella austriaca, Slettsnok...En lærer så lenge en leser litt....












Takk for en flott dag!!


For de som ønsker å få vite mer om Mølen, klikk på linken ;) http://no.wikipedia.org/wiki/M%C3%B8len

1 kommentar:

  1. Ser ut som nok en flott dag ja. Godt du ikke ble hjemme når det ikke var selskap i sønnen uansett ;)

    Stilig bilde av ormen :)

    Til slutt - den hedingen du har nå - DEN DIGGET JEG. Flott farge - passet til deg. Teksten på bloggen kom også godt frem og ødela ikke bildet :)

    SvarSlett