May Britts fotoblogg

mandag 25. juli 2011

FAKKELTOG TØNSBERG 25. juli 2011

KJÆRLIGHET OG HÅP!!




Fakkeltoget skulle starte kl. 18.00 fra Tønsberg Jernbanestasjon. Jeg reiste til byen i 17.00 tiden og tok turen bortom Farmannstorvet. Her er det lagt masse blomster og hilsener i forbindelse med Terrorhandlingene 22.07.11. Her var det samlet en del mennesker og ca. 30 min. før fakkeltoget skulle starte møtte jeg opp. Da jeg kom var det allerede masse mennesker. Det er godt at så mange stiller opp om dette.... "Himmelen gråt" mens toget gikk. Jeg vet ikke hvor mange mennesker som hadde møtt opp, men det var enormt. Da vi ankom Domkirken var jo prekenen i god gang og det var enormt med blomster og mennesker.... Bruker bildene til å vise hva jeg mener..




Farmannstorvet















Fakkeltoget









Fra Tønsberg Domkirke






















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar