May Britts fotoblogg

torsdag 8. september 2011

OPPSAMLING

Nå har jeg vært treg, med blogging. Men mange bilder er tatt siden jeg var her sist. Nå har jeg begynt å ta noen bilder for Tunsberg Historielag, vunnet gavekort fra Japan Foto  med et bilde av Slottsfjellet, fotografert i skikkelig høstvær......
Tror jeg må lage en liten oppsamlingsblogg nå......


Her er bildet av Slottsfjellet som jeg vant med.





Har lastet ned et HDR program nå, så dette må jeg prøve litt ut..... Dere får en smakebit her nå, gi meg gjerne en tilbakemelding på hva dere synes.... Jeg synes dette er litt kult nå, men ser vel kanskje at det kan bli litt kjedelig med samme effekt på alle bilder....





Dette er fra en Tjømetur en sur og forblåst lørdag i slutten av august.

Brennmaneter er flotte i fargen




Fiskemottaket på Hvasser


På Verdens Ende med 2 kjekke gutter




Fra Tverved skolemuseum




4 søte jenter


Umbrellagirls




NSB  "Det står alltid et tog"...




Høststorm



 Hvil i fred









1 kommentar:

  1. Nydelig bilder May Britt. Likte godt effekten spes på bilde fra skolestua ;)

    SvarSlett