May Britts fotoblogg

torsdag 25. februar 2010

EKORNJAKT

Synes de små skapningene er utrolig vakre..... Jeg klarte en gang og "miste" mitt reisefølge i USA, fordi jeg ble sittende i veikanten og beundre en squirrel, en Chipmunk... Snipp eller Snapp, utrolig søt? Så nå prøver jeg å fòre fugler i håp om at Nøtteliten skal finne det for godt å innta frokosten her. I den anledning har jeg gått til anskaffelse av "ny bolig" ...... Har nylig sett et ekorn her, så jeg håper..... Men inntil videre får jeg nøye meg med å oppsøke venner som har de til frokost...... De er bare vakre :) Så jeg krysser fingre og jobber med saken......

2 kommentarer:

  1. Ja de er fantastisk flotte! Har ennå ikke sett dem fuglemat plassen her, men lever i håpet. fikk jo noen fine bilder sist vår.

    SvarSlett
  2. Hei :-D
    For noen vakre bilder..... Flink du er. Har selv lyst å lære mer om å ta foto :-D

    SvarSlett