May Britts fotoblogg

søndag 2. januar 2011

GODT NYTTÅR


TILBAKEBLIKK ÅRET 2010
Mitt 2010 år startet på Solvang, med full vinter og ca minus 10-15 C….
Året ble innledet sammen med Ole, Rita og Finn……..Morten feiret sammen med sine venner….
Litt utpå natten skulle jeg vise Rita noe på mail, der fant jeg en mail fra meg selv og lurte egentlig på hva jeg hadde gjort. Ved nærmere undersøkelse av saken viste det seg at jeg hadde blitt ”funnet” , via Facebook, av ei dame med mitt navn….. Jeg svarte på mailen, noe som har medført at jeg har fått ei ”storesøster”. Vi har truffet hverandre ved en del anledninger og trives i hverandres selskap. Veldig hyggelig.
Det ble noen skiturer i løpet av jan.,feb., mars og mange bilder. Var på Konnerud på et par skiturer, den ene var det litt lengde på og den andre var bare fra hytte til hytte, men du verden så gøy.
Så kom en flott vår….mange bilder, ble vist et flott liljekonvallsted……de vakreste blomstene som finnes…..
Så kom årets UKE, den var nord i Norge, nærmere bestemt Lofoten og Bodø, sammen med gode fotovenner… Vi hadde fantastisk vær, midnattsol og mange bilder/minner.
Kameraklubben hadde sommer en 2010 utstilling på Stupind Bar på Quality Hotel, Brygga og på gangbroen.
Morten ble ferdig med militærtjenesten og har flyttet hjem til mor. Han er for tiden jobbsøker….
Mamma flyttet på vårparten fra sin leilighet på Presterød til et Bo og Sevicesenter, hvor hun trives på sitt rom…
Jeg har vært inne i et virkelig ”Jahn Teigen – år”, har vært på 2 konserter i Oslo og Ælvefestivalen i Drammen, syntes han har en flott stemme og syntes det er moro at han ”plutselig” har blitt ”oppdaget”. Har kjøpt sangboka, lastet ned julesangene hans, kjøpt på Itunes.
I tillegg har jeg på nytt blitt fasinert av Margit Sandemo….er i hennes rike nå, leser Sagan om Isfolket. I september mnd fikk jeg et ”heksekall” og "har levd ut" det litt.
I tillegg har Solveig og jeg hatt litt dilla på gamle hus, og 3 er besøkt…., spennende…
Og jeg har hatt litt dilla på paraplyer….. Solveig mobber paraplyen min og sier at det er en homoparaply, men spiller ingen rolle- den hjelper mot regnet og har knallfine farger.
På jobben har det vært et relativt godt år…… Vi har fremdeles lokaler i Slagenveien 16 og jeg har kjørt samme bilen hele året, Nissan X-Trail…..
Ønsker for det nye året er : God helse for mine nærmeste og meg selv, gode forhold på jobb og nok å gjøre, og selvsagt en jobb til min sønn. Så håper jeg på mye aktivitet/ inspirasjon i kameraklubben og at kamera mitt holder…., gå ned i vekt, bruke mindre penger, holde det ryddigere hjemme… vinne i lotto…
Med dette tilbakeblikket vil jeg få ønske dere alle et Godt År i 2011..

6 kommentarer:

  1. Godt nytt år til deg også. Gleder meg til å være sammen med deg i 2o11 også :)

    SvarSlett
  2. Takk... Gleder meg til fototurer og pc kurs, bading, turer... Bare blir bra!!!. Ser du jeg har klart å lage en kollasj? Tror du jeg er RÅ stolt eller? Jepp ;)

    SvarSlett
  3. Jeg gleder meg også - utveksling av erfaring er kjemeplurt :)

    Ja jeg så den kollagen - kjempeflott - men så er jo den ROSEDAMA ei flott dame da ;)

    Klem

    SvarSlett
  4. Ja, du er flink til å ta bilder.. Ja, veldig gøy å gjøre noe felles, så lenge en har felles interesse og man kan utveksle litt......

    Klem

    SvarSlett
  5. Jeg mente ikke bildet - jeg mente DAMA :)

    SvarSlett
  6. Godt nytt år ønsker jeg deg også, May Britt.Satser på at vi kan hygge oss og ta noen bilder sammen i 2011 også....

    SvarSlett