May Britts fotoblogg

lørdag 9. april 2011

RETRO el. RE-TRO.... glem det; 50 tallet

Jeg har blitt så "bitt" av 50 talls stilen, råkul stil...og jeg trenger flere effekter og klær for å få fullført drømmen......
Jeg har fått samlet litt fra ulike steder og ønsker meg mer... Har du noe som du tror kan være interesant fra meg, hører jeg gjerne fra deg.....

I dag har det virkelig vært VÅR i Tønsberg distriktet.... Det er folk ute overalt... Noen sykler, noen går, båtlivet er så smått igang......Jeg har vært ute med kamera og lekt meg litt. Her ser dere noe av det jeg "leker" meg med for tiden... Jeg syns det er kult...










4 kommentarer:

  1. Stilig! Likte måten du har kombinert sort/hvitt og farger :)

    SvarSlett
  2. Virkelig kult prosjekt!! Flott serie og etterbehandling.

    SvarSlett
  3. Takk til dere begge.... Blir forhåpentligvis flere bilder i denne stilen....

    SvarSlett
  4. Jeg gleder meg :) Si fra neste gang da - så kanskje jeg også kan få bli med ;)

    SvarSlett