May Britts fotoblogg

mandag 22. mars 2010

Vår

Etter endt arbeidsdag hadde jeg plutselig litt god tid. Tok en tlf til ei annen fotogal dame og dermed var tur planlagt. Vi er helt i vår-modus for tiden, men ikke alt i naturen har sluppet helt tak i vinteren. Men noen bilder ble det og håper dere kan se det er vår... Rett etter avtalt tur, gikk jeg ut på terrassen og fant ei marihøne, jeg hjalp den bort på blåveisbladene:) Søt da.
Videre fant jeg noe som minner meg om vår, sølepytter Her har vi speiling, dvs at det er vann, ikke bare is på fjorden
Men i bukta her var det også litt av hvert
Turn gikk videre til Engø, Sandefjord, der var det helikopeter - lift. Og ei sliten brygge.
Nå har vi ankommet Knattholmen. Er fortøyning nødvendig her da?
Så fant vi en gammel telefonboks, og vi fikk summetonen:)
Så stkk vi innom Plantasjen bare for å få se litt mer vår, det hjalp. Dette var en liten vår hilsen.

2 kommentarer:

  1. Ja bare man leter så finner man :)

    SvarSlett
  2. Hei, for en fantastisk fotosamling du har.
    Jeg har lett svært etter et godt sølepyttbilde, og det var nesten umulig å finne noen som var på grusvei... På google sølepytt bilder fant jeg et og det kopierte jeg til et innlegg jeg har på bloggen min. Jeg skrev henvisning til din blogg under bildet, men følte meg likevel frekk og ville gjerne spørre deg ordentlig om det er OK for deg at jeg bruker det.
    Nå har jeg hatt gleden av å se på mange av bildene dine og jeg liker dem godt!

    SvarSlett