May Britts fotoblogg

søndag 22. mai 2011

Dronning funnet død



Denne gang snakker vi heldigvis om en veps-dronning....

Noen hadde tatt seg til rette både i boden og putekassa mi.... De har ikke spurt om lov og da jeg forlangte husleie- stakk de..(tog du han)
Ok, vet ikke om vi kan kalle de okkupanter, men jeg tok saken i egne hender.... Fikk sønnen i huset til å sette et stort glass over det ene bolet og skyve det til side og sette lokk på-- Han fikk både            " leiligheten" og dronninga med på dette.....
Nå skal det ha seg sånn at vi "glemte" at dronninger også tenger oksygen....Så da jeg senere samme dag skulle se til henne- sov hun.... Jeg tenkte at jeg kunne la henne sove og så snakke med henne dagen etter..

Dagen etter sov hun like herlig, det var da jeg forstod at jeg muligens kan bli anklaget for mord.....

Da tenkte jeg at jeg fikk ta noen bilder av henne, bevise at hun var like hel og hadde begge sine vinger i behold.... Her har det ikke vært voldligheter til stede. Tok meg også den frihet å se litt på leiligheten hennes.... Hun hadde nok tenkt å bli mange her.....
Snipp snapp snute da er eventyret ute....

1 kommentar:

  1. Jaja.. det går nok bra skal du se... ingen husleie, ingen leieboer.. sånn er det bare!

    SvarSlett