May Britts fotoblogg

fredag 18. september 2009

FREDAG JO:))

Uvant å skulle lage blogg på fredag, men må bare fortelle at nå er Kurmit lagt i vinteropplag på Solvang. Også er jeg veldig stolt av Jr. nå, han sliter på og i Kongens klær i Troms ( Skjold) og er ferdig med 11/2 mil gange/jogge med vondt ben i dag:) Han skal til Tromsø i helga og sjekke et eller annet, tror det var Puber, he, he..... Jeg skal ha med meg Gullrekka i kveld og på dansegalla på BCC i morgen kveld. Gleder meg til det. Oy, kom på at jeg har langhelg.... Jeg skal bese Akerselva og dens hemmeligheter på mandag. Jeg leser serien "Sønnavind" og er blitt veldig interessert i Akerselvas harde liv og fabrikkjentenes slit, så jeg har tenkt å prøve å finne noen av bruene- fossene og fabrikkene. Og så skal jeg på Nikon kurs... Gleder meg :)) God helg!!

1 kommentar:

  1. Høres ut som en fortreffelig langhelg. Godt fortjent etter onsdagen hørtes det ut som...

    SvarSlett