May Britts fotoblogg

mandag 21. september 2009

PERFEKT :))

Som overskriften bærer preg av har dette vært en fantastisk dag. Har hatt fri, hang sykkelen bak på bilen og kjørte til Oslo. Begynner å få litt snøring på retninger der inne nå også har jeg jo GPS, men fant meg en parkeringsplass ved Sagene kirke og tok sykkelen fatt. Syklet ned til Akerselva, forbi Østlandssendingen NRK, innspillingslokalene til Hotel Cæsar (der så jeg forresten Tom Sterri, "Svein" og "Storm"). Fant skulpturen av fabrikkjentene nede på ei bru og fant fossen som er beskrevet, var utenfor Wallmans salonger og Månefisken retaurant/selskapslokale, på sistnevnte sted fikk jeg gå rundt å se og ta bilder.Så var jeg på Vøyenvolden gård. Jeg fant etterhvert bilen igjen og var på leting etter St. Hanshaugen og fant denne også. Føler at jeg har fått stilt nysjerrigheten min på flere plan. Etter dette havnet jeg ned i sentrum, fant en parkeringsplass ved Rådhuset, av med sykkelen igjen og på tur til Stortinget, Karl Johan, Kirkerista, Plata og så på kurs på Rica Victoria. Super tur.... Og bra kurs, Nikon kurs. :)) Fabrikkjentene Hønse Lovises hus Vøienvolden gård Hestepoliti på St.Hans haugen Men trikken har jeg enda ikke fått kjørt med, bare tatt bilder....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar