May Britts fotoblogg

mandag 7. september 2009

Ja da, ja da...

Litt treg med skriving nå, det har kommet så mye vått så det har liksom ikke blitt det store trøkket på aktiviteter. Forrige helg gikk med på å beskjære (les rasere) deler av hagen min. Det ble 2 store tilhengerlass med kvist og en pose ved.... Kjekt å ha. Men lørdagskveld reiste jeg alene til Elvebyen for å beskue broer og annen kunst, noen bilder ble det, de kommer etter hvert. Prøver i skrivende stund å lære meg Lightroom, men det tar tid for sånne med trege hjerner. Spira på Ypsilon Elveharpe Kunstverket består av to monumentale stålkuler som står på hver side av elven. Korsang og klanger som varierer med gangbruas svingninger og elvevannets skiftende bevegelser kan en høre. I går endte jeg opp med å gå ca. 9-10 km, turpasstur ved Trollsvann. Stort gnagsår, men fornøyd med innsatsen.. Gnagsår Her er noen bilder av det vi så på turen: Hva er dette? En utedo? Kjekt å vite hvor vi kan ende... Dette var bare en liten bekreftelse på at jeg ikke helt har glemt blogging. Ha det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar