May Britts fotoblogg

mandag 21. februar 2011

WORLDCUP KONNERUD!!




Velkommen til Konnerud!!  
Her er jeg født og bodde her mine første 14 år. Konnerud var et fantastisk sted å vokse opp. Her kjente alle - alle (på godt og vondt), vi var på ski så fort det var snø  (skulle ikke tro det, så fort jeg ser en bakke nå - så detter jeg).Vi gikk på skøyter  og spilte bandy på en dam, Lønnereud-dammen, som ikke er der mer. Vi vippa pinne, hadde kanon-ball og kasta på stikka.... Vi var ute og lekte og kosa vårs.....
Konnerud er fremdeles et flott sted, men det har blitt enormt utbygget og det bor nesten bare innflyttere der nå....Men jeg er utrolig glad i den plassen......
Så i dag har jeg tenkt å ta dere med til Konnerud og World Cup på ski. 19. og 20. feb. 2011.
Drammen feirer 200 års jubileum i år og har derfor invitert til dette arrangementet.


Stella Polaris

Røde flagg, bjeller, røde jakker, noen med spark, noen med ski og et par dudlær på sparken...







Noen på 2 bein og noen på 4.... Her er det plass til alle.....


                                                  Her er noen godt fornøyd med kjærligheten sin og den har havnet i snøen..... Min sønn pleide å si "tanursvin" da han var liten og folk som kasta ting i naturen.
                                            Men jeg falt for fargene......




Nå har jeg lyst til å vise dere et knippe bilde av publikum..... Lørdag var det overskyet fram til 14.30, men da kom sola.... Søndag var blå himmel og sol og minus 10 C.































Så til litt av den sportslige delen.....










Og til slutt after ski








Takk for at du ville lese å se på bildene fra en hyggelig helg!!!











1 kommentar:

  1. Flotte bilder, mitt førsteinntrykk - var at bilde av gutten med norgesmaltansikt var det jeg likte best, men skal ta en ny titt en annen dag :)

    SvarSlett