May Britts fotoblogg

søndag 26. juni 2011

SOLVANG I TØNSBERG, en perle :)

I dag har det vært strålende sol, varmt og bittelitt vind.... Jeg er så heldig at jeg bor akkurat der jeg ønsker å bo, ca. 2,2 km til Tønsberg sentrum, ca 50 meter til skogen og ca 15 meter fra en Kolonihage. Og lørdager og søndager er det åpnet for alle til å komme og se på Kolonihavens "hemmeligheter", mellom kl. 12.00 og 16.00 (tror det er en begrenset periode).
      Jeg ser inn til denne flotte Kolonihagen fra kjøkkenvinduet mitt og ville ikke byttet bort den utsikten, en flott nabo å ha.... Jeg tuslet bort dit i dag, med kamera.... Siden solen er så sterk midt på dagen er det ikke det beste fotolyset, men jeg måtte ta bilder....
Det er ganske mange parseller her, og det er så vakkert.... Kom forbi ei hytte i dag, der stod det ei dame ute i sin have og malte et maleri, FLOTT :) Og jeg fikk lov til å fotografere.....
Se på bilder, kjenn på blomsterduftene og nyt stillheten ;)

















2 kommentarer: