May Britts fotoblogg

fredag 25. juni 2010

Nordlandstur,avreise Bodø, dag 8

Søndag 13.juni 2010. Snipp, snapp snute da var dette eventyret over...... Vi våknet til en overskyet søndag, akkurat som "noen" visket meg i øret :" Nå har du vært så heldig med været at jeg bare viser deg at det er på tide å komme deg hjem" Da var det pakking og vasking av hytta. Så var det en tur på Luftfartsmuseet, mye spennende historie og mye fint å se der. Vi inntok lunchen vår her. Jeg så Øystein Sundes Twin Otter : " Jeg er en Twin Otter på vei fra Mo i Rana En grønn og liten knott med dårlig tid jeg spretter rundt blant fjord og fjell og skyer På sightseeing i Vår Herres tivoli Men her er mere enn du tror, mellom himmel og jord Jeg har kroppen stappa full av folk og fe Her er posten som skal fram og aviser likedan Og en livredd visesanger på turné Morn, morn, Sandnessjøen, her er jeg Grønn og liten, sjøsjuk, men fornøyd Jeg er en Twin Otter på vei fra Mo i Rana Jeg har hundre mil igjen før jeg blir fortøyd " Vi var en tur nedom kultursenteret og takket for oss og ønsket på gjensyn neste år, da i Ålesund :) Vi ble kjørt tilbake til flyplassen med privatbiler. Vi tilbragte et par timer på flyplassen før vi fikk sjekket inn bagasjen og etter det spaserte vi til byen, hvor vi spiste middag. Detter var det å fly til Rygge, finne bilen og komme seg hjem. Var hjemme rundt midnatt. Nok en gang, Tusen takk til Olav-Inge Alfheim og co for et fantastik arrangement. Tusen takk til Øyvind, Erik og Turid for flott reisefølge og en fantastisk tur. Og takk til værgudene eller hvem det nå var som ga oss dette flotte været :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar