May Britts fotoblogg

lørdag 26. juni 2010

ULLEVÅL HAGEBY

Lørdag 19.juni 2010 For å gjøre en lang historie kortere, jeg havnet her ved et uhell tirsdag samme uke. Men jeg syntes det var så vakkert der, at jeg måtte tilbake. Denne lørdagen puttet jeg fotostativ og annet fotoutstyr i bilen og ringte en venn, men nei....hun ville ikke være med. Det var regn, men jeg hadde sjekket yr.no og de lovte sol kl. 18.00. Så kl. 16.30 satt jeg meg i bilen og dro innover alene...... Da jeg passerte Nykirke så jeg i speilet at det ble blå himmel bak meg.... Det regnet til jeg kom til Asker, på toppen av bakkene kan du se inn til Oslo og der.....så det ut som sola skinte. Jeg kom fram og det var strålende sol, men tung mørk himmel. Jeg parkerte og tok ut remediene mine og la i vei.... Mmmmmm....tenk dere settingen : Det er midtsommer, det har regnet en hel dag, sola kommer, hva skjer med blomstene da? De struttet om kapp og det luktet så vidunderlig... Syrin, Hegg, gammel Jasmin (det er den nydeligste av alle dufter).... Roser....Fantastisk... Legger ut et knippe bilder under, men tok mange flere....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar